Fågel, fisk eller mittemellan...?

Advent är nära, insåg förvirrad bloggare vid en titt i almanackan som åter hittats, denna gång i en väldigt bortglömd ryggsäck, under en mössa och en övergiven halsduk. Flytten är avklarad och dess vedermödor har långsamt bleknat till ett avlägset minne av smärtande rygg och ett imponerande stort förråd av så kallade runda ord.

Men...nu uppenbarar sig ett högtidligt dilemma. Vart i hela helvete är adventssljusstakarna!?!?!?! Det som inte ansågs omedelbart nödvändigt för att i högsta välmåga framleva sina dagar i lägenheten åke med en rasande fart in i förrådet. Där...någonstans gömmer sig två kartonger med julpynt och sånt som är trevligt att ha i vintermörkret. Jag har skapat ett massivt men vältravat berg av kartonger och jag vet efter en första anblick att julkartongerna INTE är placerade längst ut.

Suck...

Kommentarer
Postat av: monika

Ursäkta mitt fniss! ;)

2008-11-26 @ 14:40:56
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Skadeglädje är den enda sanna glädjen, sägs det ju....

2008-11-26 @ 14:42:02
Postat av: Monika

Jodå så är det men kanske jag är för glad ibland!...

2008-11-26 @ 17:19:18
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Vännen, utan dig och din glädje skulle världen vara en mörk och kylig plats...

2008-11-26 @ 17:40:55

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0