Konklusion av gårdagens urladdning

Efter gårdagens reflexioner kring det dubiösa och perfida uttalandet rörande mina texter, kan jag med ett obarmhärtigt uttryck fastslå att ribban för närvarande är lagd till just denna nivå. Kunskapsstoffet i orden beslöjas av en likgiltig och pragmatisk ton, som vidare strävar efter att lösgöra sig från imbecilla tolkningar gjorda av individer som av skiftande orsaker gått miste om allt för mycket av kontexten.


Men ord som för nyss nämnda varelser förefaller som neutrala, kan ha en allegorisk innebörd som de som känner mig utan svårigheter lyckas uppfatta och tolka utifrån intellekt, vett, sinne för humor och sanningsenlig kännedom om författaren.


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sissa

Det är en fröjd för hjärta och sinne att läsa dina ord,ofta skrattar jag åt dina underfundiga ord och jag känner glädje i hela hjärtat. Ibland gråter jag för jag känner smärtan. Ja det gör ont när nära och väldigt kära människor lider, det kallas EMPATI, för den som inte förstått det. Mindre intellektuella medlemmar på denna jord, tar till fula trix för att bespotta det som andra människor har och inte dessa medlemmar fått, det kallas AVUNDSJUKA. Puss hjärtat jag håller på dig.

2008-11-07 @ 13:19:55

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0