Hemma

Nu har tekniken samarbetat med mig och jag har internet igen. Inte nog med det, jag har betydligt bättre, billigare och snabbare uppkoppling nu!  Samtliga kartonger, möbler och annat man behöver i ett hem är nu uppsläpade till fjärde våningen och jag har kommit till ro i det nya boendet. Allt känns som en befrielse utan dess like! Det är som om jag klivit ur en inneslutande förpackning, bestående av husrenoveringar och ett till slut övermäktigt ansvar. Nu gryr en ny tid i mitt liv och kanske kan jag satsa mer på mig själv nu...

Kommentarer
Postat av: Sissa

Inte en dag försent ;-), ta nu hand om dig på samma sätt som du tar hand om dina vänner, det är du VÄRD.

Puss vännen

2008-10-26 @ 00:20:38

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0