Baljor, lådor, byttor, enheter...vad du vill....

Ibland får man syn på mycket! Då och då fär man lust att öppna allt och bara insupa innehållet och lära sig allt som bara går att lära sig!



Det ryms så mycket i dessa behållare! Det är som om tiden kapslat in sig själv och bara väntar på att bli upptäckt! Jag har betalt för att upptäcka...för att bringa ordning för kommande forskning...
Börjar inse att det jag gör har betydelse...Stor tanke...



Allt sätts i perspektiv och jag känner mig enbart ödmjuk inför det jag får uppleva. Tack till mina kollegor som delade detta med mig. Tack till de som arbetar på platsen som gav mig tillgång till all denna rikedom!
Ja du min vän, ja du HLU, du har så rätt - vi har världens bästa jobb!!

Kommentarer
Postat av: M

Boknörd som man är! Så skulle man bra gärna vilja läsa lite.

2009-05-02 @ 00:06:44

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0