Ett varmt möte en kylig aprildag

Det finns en historia som utan förvarning kan uppstå i ens liv. Det är historien om livet så som det en gång var. Men inget är så komplext så det avslutar allt i samma ögonblick som det döps till historia. Att arkivera en del av sitt liv innebär inte att allt som hade med det livet att göra packas ner i kartonger och snyggt och prydligt förvaras i ett bergrum inrett i själen. Det finns delar av föregående liv som inte alls måste bli historia! Idag har jag erövrat den kunskapen!

Jag har träffat mina före detta svärföräldrar, som jag nu kallar vänner. Gamla relationer förändras och blir till nya. Förutsättningar förändras, men känslan består. Tack för stunden idag. Tack för allt som varit och tack för allt som kommer att bli! Ni är fantastiska!

Kommentarer

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0