Som en urvriden disktrasa...

Det här är ett offer för oplanerad handling, det här är en disktrasa med erfarenhet... Denna trasa har varit utsatt för ett grepp med en kraft inte ens en fokuserad boaorm skulle kunna åstadkomma...



Det här är en blå trasa som råkade befinna sig i fel kök vid absolut fel tidpunkt... Det är sånt som händer. Det är konsekvenser som ingår i någon slags riskkalkyl. Det är ju  mitt kök vi pratar om...
Trasan är dock sig inte riktigt lik och jag har beslutat mig för att ersätta den med en lyckligt oventande kandidat.



Kommentarer
Postat av: M

Det är för mycket slit och släng.Vi måste värna om varandra.Ge honom/henne en 60 graders i t-maskinen.

Sen kan du behålla henne/honom ett tag till.

2009-04-21 @ 20:41:21
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Till M; genom historien har man försökt bota diverse sinnessjukdomar medelst långa och varma bad. Det lyckades inte. Den amerikanske presidenten Roosevelt försköte kurera sig från sin polio genom att bada i varma källor. Några exempel. Min disktrasa (som är ett neutrum) är död. Bortom räddning. Den är hedersamt begraven och nu arbetar en ny kämpe på posten som trasa i köket.

2009-04-22 @ 08:23:16
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/
Postat av: M

Aliquando et insanire iucundum est

Seneca

2009-04-22 @ 19:42:22
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Ja, ibland är det skönt att få vara galen... Jag idkar den rättigheten på daglig basis....

2009-04-22 @ 20:33:28
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/
Postat av: M

Audentis fortuna iuvat

2009-04-22 @ 22:15:59
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Framgång föredrar de modiga. (Ceasar)

2009-04-23 @ 12:11:53
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0