98 mil och delad stund

Det här inlägget är en ödmjuk och oändligt tacksam hälsning till en människa 98 mil härifrån. En speciell person som har ord som når ända fram. Ord som ger mig motiv. Den här människan skrämmer mig, men jag omfamnar den rädslan och transformerar den till en rikedom!

Jag är modig, jag är djärv, jag känner igen sanning, ärlighet och kunskap när jag hör den i en dansande skånsk dialekt. Jag förstår innebörden av värme och omtanke, jag känner min sårbarhet som avger ett eko i mina starka hjärtslag, jag vet att jag funnit någon att bevara och vårda med största ömhet och respekt.

Välkommen, stanna så länge du vill.

Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjj

vad fint :)

2009-08-12 @ 21:32:29
URL: http://jennyhej.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack.

2009-08-25 @ 10:45:17

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0