Diabolisk bussresa

Semestern är till ända och jag har under dessa veckor lyckligt förträngt hur infernaliskt obekväma de nya och överdrivet hyllade bussarna är...jag pendlar 45 minuter till mitt jobb och följaktligen 45 hem från sagda arbete.  Okristligt tidigt denna dag parkerade jag min intet ont anande ändalykt på ett av bussens många säten och blev efter 300 meters färd brutalt påmind om komforten, eller den uteblivna komforten...


Nu har jag galopperande mjäll av ren irritation, jag lider av blandad kramp, nedsatt känsel i mitt vänstra byxben, svårartat ryggskott, gravt reducerad blodtillförsel till de nedre extremiteterna, aggressiva nervryckningar i muskulaturen och intensiv nackspärr...


Men jag är en tapper kvinna! Jag biter ihop och frammanar ett enastående positivt tänkande! Det kunde ju ha varit dubbelt så långt till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken tur att man fortfarande har semester...;-). Fast jag har ju å andra sidan ingen 45-minuters bussresa till jobbet!

2009-08-03 @ 19:02:06
URL: http://www.larssonscorner.snabber.se
Postat av: Rebecka

låter jobbigt det där! :) Vill du ha numret till en kotknackare?

2009-08-03 @ 20:49:30
URL: http://rebeckasadbom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nej, du har nog rätt. Jag har heller aldrig mött någon sådan. En akupunkturnål istället kanske?



Glöm nu inte berätta!

2009-08-03 @ 21:03:56
Postat av: Anonym

Jag måste tillstå att den logiken brister något skrattar. Hellre 15 akupunkturnålar i ryggen än en tatuering..inte på den här kroppen, no, no!

2009-08-03 @ 21:18:07
Postat av: Uni

Kul, fin blogg & fantastiskt fina bilder.

Hoppas ryggen känns bättre idag efter massagen.

Uni

2009-08-05 @ 09:58:58
URL: http://www.123minsida.se/Unishemsida
Postat av: anna

Fantastiska bilder!!!!!!!!!!!

2009-08-16 @ 19:47:17

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0