Gemensamt blodomlopp...

Denna morgon bände jag upp mina ögon och erfor en känsla av att dela blodomlopp med min säng… Tanken på att separera mig själv, avbryta den varma symbiosen, tilltalade mig inte det minsta! Kudden utövade en magnifik dragningskraft på mig och jag var helt övertygad om att den införlivats med min hjärna och att det vore förenat med direkt livsfara att bryta kopplingen dem emellan…

 

Men, så tänkte jag att min hjärna inte var nödvändig utrustning för en torsdag på jobbet, så jag reste mig motvilligt upp och påbörjade min erövring av dagen….


Kommentarer
Postat av: Karin

Känns bekant på något vis... Gääääsp!

2009-12-03 @ 15:07:32
Postat av: Anna

ja,, man får vara tacksam att man har 2 minuters gångavstånd till jobbet som inte börjar förän kl 9,,eller??

2009-12-04 @ 08:04:54

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0