Man vet med säkerhet att man blivit äldre...

...när man uppriktigt och direkt från hjärtat utbrister att den bästa julklappen minsann är att få träffa nära och kära, att dagen och kvällen tillbringas i en glöggande, kanderad och vackert inslagen anda. När närvaron av kvinnan i ens liv med kosmiska mått överträffar alla tänkbara julklappar.

Men det är faktiskt så, en insikt som nog endast kan förvärvas med åren. Jag är glad och tacksam att jag blir äldre, att jag får känna det så här.

I år firar vi jul med kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskling,,, då är du äldre än mig!!

Skojade bara jag skrev precis till Lou att goda människor och kvinnan i mitt liv är det enda jag önskar till jul.

2009-12-17 @ 18:47:04
Postat av: Michaela

SV: gissa en gång till, bättre kan du

2009-12-17 @ 19:23:49
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad mer behöver ni - inget annat än att får vara tillsammans. God Jul på er.

2009-12-17 @ 19:51:53
Postat av: Michaela

Hmm, nu får jag nog be om ursäkt. Någonstans i min lilla hjärna fick jag för mig att du var en man, fråga mig inte varför.

2009-12-17 @ 20:22:19
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill bara skicka ett leende.

2010-01-07 @ 20:33:53

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0