Verbalt avlopp

Det existerar en sorts människor som sällan eller aldrig kan hålla käften. Individer som ser det som sin främsta livsuppgift att sprida falska rykten, negativa omdömen och rena lögner om andra. Detta av någon grotesk och absurd anledning vars syfte tycks vara att själv höja sig en eller flera nivåer.

Genomskådade....

Jag har kontakt med ett exemplar ur denna kategori samtliga vardagar mellan kl 7.45 - 16.30.

Ett aldrig sinande skyfall av kvalificerat skitsnack.

Men jag betraktar, lyssnar och avvaktar. En dag blir det stopp i avloppet....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dessa "exemplar" borde själva få stopp i avloppet!

2009-12-02 @ 11:47:39
Postat av: Anna

Tänk....man kan ju undra var all "skit" härstammar ...

Jag tror ju stenhårt på bomerang,,,,så "exemplar" överallt bär nackskydd,, whiplash är ju en otäck åkomma har jag hört.

2009-12-02 @ 13:53:52
Postat av: Helena

Vad har hänt? Det verkar som om jag missat något igen, som vanligt.

/Kollegan

2009-12-02 @ 17:37:15
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: M

Ibland kan dom behöva hjälp med att täppa till avloppet.

2009-12-03 @ 21:31:34

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0