Jag - en hovnarr..?

Jag har just fått förslaget att kommande Helloween utkläda mig till hovnarr för att förgylla tillvaron för omgivningen... Förslaget kom från min lilla Loppa och jag ruvar just nu på en plan för att uppfylla hennes önskemål! Jag är inte knusslig när det kommer till att bidra med underhållning och skratt till dem som jag anser ska drabbas av min galenskap!


Med tanke på min skrala och undernärda ekonomi, kanske jag borde maila herr Kungen och fråga om han känner sig i behov av att anställa en hovnarr...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kanske kan få så mycket i lön avvår kära Herr Kungen att du får råd att ta dig (iförd narrklädsel) till Tokyo. Vem vet?????!!!

2009-02-17 @ 18:27:28
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Det vore ju rysligt snällt av Herr Kungen i så fall, men jag ställer mig ytterst tveksam till att jag skulle bli insläppt i Kejsardömet Japan klädd som simpel hovnarr...

2009-02-17 @ 18:57:16
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0