365 dagar har passerat

Idag är det ett år sedan. 365 dagar sedan jag fick diagnosen Torkverad Ovarial-cysta, höger.
 I sanning något väldigt otrevligt som jag inte önskar någon! Den var stor och den hade fått för sig att den skulle skruva sig fyra varv runt sin egen stjälk. Min högra äggstock var bortom all räddning och jag bär nu ett ärr på magen efter 42 stygn. Inte vackert, men en del av mig och det som skett i mitt liv. Som en tatuering, ett minne från en dramatisk händelse.

 Idag är det ett år sedan jag insåg att sommaren skulle bli allt annat än bra…

Denna sommar tar jag igen det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du får göra den här sommaren till den bästa :)

2009-07-05 @ 13:14:35
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Karin

Du har alla förutsättningar att få en härlig sommar i år... tänk bara att få åka i motsatt riktning från Vilhelmina på semester! Njut av tillvaron och ta till vara på stunderna...

2009-07-05 @ 14:47:15
Postat av: Systra di

Du är värd allt gott. Ha en skön semester med din käresta när det väl bär av. Bamsekram till er båda

2009-07-06 @ 20:42:18

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0