Bönhörd

Då jag kände att värmen gått till en överdrift av rakt fåniga mått, beslöt jag mig för att tillbedja regngudarna. Hettan har under drygt en vecka varit orimlig och jag kände mig nedbruten och rysligt nära en mental härdsmälta.

Jag har under förmiddagen offrat två pepparkakor, en halv mugg kaffe som jag spillde på golvet i köket, en strumpa som försvann i torktumlarens svarta hål, ett mindre antal vindruvor och slutligen en stor portion av mitt förstånd. Efter dessa högtidliga offegåvor genomförde jag en vildsint regndans bakom fördragna gardiner. Jag hade alltså gjort allt som stod i min makt för att framkalla lite fallande svalka.

 Nu regnar det…

Kommentarer
Postat av: M

Är det så man gör.Ska prova jag också.

2009-07-04 @ 14:09:15
Postat av: Sabine

Så det är DITT fel! Så hänsynslöst mot oss som dyrkar värme och sol!



Förresten, jag gick inte ut och laserade igen, gjorde det i tvättrummet. Nu har jag huvudvärk, haha.

2009-07-04 @ 14:21:57
URL: http://blogg.vetauriel.se
Postat av: matilda

Sv: Oj. Jag tackar... skriver mest för att nån kanske vill läsa hur det är att vara 17år och elitidrottare :)

2009-07-04 @ 14:58:01
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0