Arbetsrelaterat tomrum

Det finns människor på mitt arbete, människor som lämnar olika sorters avtryck. Varje dag när jag går hem bär jag med mig något nytt. En ny lärdom, många nya kunskaper som har sitt ursprung i samtal med en eller flera kollegor. Nu befinner vi oss mitt i semestertider och jag har märkt att jag känner saknad efter en kollega som varit på just semester. Det är trots allt en positiv känsla, den innebär ju att den här människan betyder något för mig.
Antar att det här är en självklar återkoppling till det omedelbara. Välkommen tillbaka till jobbet nu på måndag, min vän. Det har varit ett humorbefriat tomrum utan dig.

Kaffe kl. 09.34?

Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske förmätet av mig att tro att det är mig du syftar på... men om det är så, måste jag tyvärr påminna dig om att jag är ledig en vecka till! Vi ses den 29:e, tror jag det blir. Ser fram emot kaffet!

2009-06-20 @ 21:12:08
URL: http://www.larssonscorner.snabber.se

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0