Autosvar

När någon återvänt från en underbar semester och ändå inte tar bort autosvar från sin mail...är det ett briljant sätt att mentalt förlänga sin ledighet...? Riktigt slugt måste jag säga! Denna människa imponerar mer och mer på mig! Min semester är två veckor bort. Om jag kopplar in autosvar redan nu - innebär det att jag är mentalt ledig och totalt ansvarsfri, trots att jag befinner mig fysiskt på arbetet? En slags uppvärmning inför den "riktiga" semstern?

Och har man kostat på sig en varsam uppvärmning, måste man väl stretcha ordentligt efteråt för att undvika skador eller än värre, men för livet? Då kan jag ju ha kvar autosvar en vecka efter semestern också! Det här blir bara bättre och bättre!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, ja, jag försökte iallafall ;-)! Autosvaret är avaktiverat nu...

2009-06-29 @ 10:25:23
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Vetenskapen kräver experiment min vän! Allt är värt ett försök!

2009-06-29 @ 10:42:09
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0