Jag är trakasserad av en Teletubbie!

En imbecill Teletubbie saboterar mitt liv, spottar på min glädje och gör illa min älskade….När människors arroganta, elaka, fula och illaluktande handlingar torterar kärleken blir jag rasande! Om du visste hur många onda tankar som radar upp sig i min hjärnas mörkare korridorer…

Det denna Teletubbie har gjort är oförlåtligt och jag önskar att insikten någon dag slår till. Att personen ifråga blir medveten om det hon gör och har gjort och samtidigt serveras ett samvete…

Kommentarer
Postat av: M

Det är märkligt att dessa varelser alltid dyker upp när man är lycklig.

2009-06-28 @ 18:37:23
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Den lycka min kvinna ger mig, kan inte överskuggas av en Teletubbie, kärleken är stor, kärleken är magisk.... Men arg blir jag, när en Teletubbie ger sig på min kvinna...

2009-06-28 @ 18:48:31
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0