"One of a kind"

...har jag just blivit beskiven som i ett endimensionellt sms. Men jag lovar, orden antog en levande form, de rusade med ärlig kraft rakt in i mig, in den som är jag. Där fångades de av mitt analytiska sinne och genomgick en skoningslös process! Med avsändaren i åtanke bearbetades innebörden av orden och därefter antog jag en vis rodnad... Jag slöt mna ögon och ansträngde mig massivt för att ta till mig av budskapet. Jag försöker, jag lovar. Jag växer, jag odlar frön av tilltro till mig själv. Genom dig och dina ord. Tack. Du är en god vän och du öser skopor av godhet, klarsynthet och respekt över mig. Ett renanade humanitärt bad.

Dina ögon lyser av sanning.

Kommentarer

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0