Panta rei!

Som ett pussel, av naturen skapat, för tankens kreativa avdelning att sysselsätta sig med. En vintrig utmaning för den mänskliga fantasins förmåga. Flytande bitar av vit tystnad. Leksaker för själen en oskyldig dag i mars.



Formerna förändras och fantasin utmans än en gång. Nya lösningar uppenbarar sig, nya mösnter bildas.



Föränderligt, flytande, utvecklande - som livet självt.



Livet är denna dag ett ispussel och jag har barnasinnet strax under skinnet....Herakleitos ord och tanke tilltalar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste medge att dina bilder och texter lyfter dagen.

Fast jag skulle inte vilja stiga ner i det vattnet.

2009-03-26 @ 12:20:04
Postat av: Sabine

Men, vad annorlunda din blogg ser ut, vart tog allt det gröna vägen?! ;)

Ser dock några små fel i headern som jag tänkte åtgärda ikväll så du får lägga in den på nytt då!

2009-03-27 @ 14:54:54
URL: http://blogg.vetauriel.se

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0