Teknikens plågsamma öga

Webcam... Djävulens påfund. En välsignelse - en förbannesle. Jag ser henne, men jag kan inte röra vid henne, jag hör henne, men jag kan inte viska i hennes öra. Jag älskar henne så och avståndet torterar oss. Ett fängelse grundat på avstånd.

Längtan.

Förbi gränsen och vidare.

Men jag vill se, jag vill höra.

För det är allt jag har just nu. Och det är tre dagar kvar, tills jag är hel, tills jag är fullkomllig och fysiskt närvarande i vårt gemensamma nu, i vårt liv som ett enda ett.

Jag ser henne le, det där älskvärda leendet jag vill smaka på. Jag ser hennes blick, de där ögonen jag vill dränka mig själv i. En människa och kvinna, för alltid, mest av allt.

Jag älskar dig Anna...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ab imo pectore ad infinitum.

Av hela mitt hjärta i det oändliga.

2009-11-14 @ 20:40:18

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0