När orden inte duger

Så får man klara sig med vetskapen att andra förstår ändå, att de känner det som behöver kännas.
Ett farväl för en längre tid är aldrig roligt, det gör bara förbannat ont.
Och det måste få göra ont, det bevisar att känslorna är starka och äkta.
Att det spelar roll.

Igår fick jag overderlig tid med en hel familj jag känner att jag kommer ha nära hjärtat resten av mitt liv. tiden igår var kantad av en stark silverram.
Tiden igår var varm. 

Ger er dessa bilder att se på, ger er dessa bilder att minnas som tack för den tid vi hade tillsammans igår och som ett löfte om att ses snart igen.

Tack.





 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hittade nåt passande:



Loving you is the hard part, saying goodbye is the harder part, but missing you is the hardest part since we've met...



Kram på dig vännen!

2010-04-01 @ 13:58:36

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0