Sanningen i reklamen...

Om man siktar in sig på att plocka svamp, ligger det en underhållande vinst i att utrusta sig väl...
Man bör ha proviant med sig i korgen, skor som är lätta att trä foten i och sen är det bara solsken i blick som fattas!
Sen är det en fördel om man "går vilse" och "får vara sig själv för en stund..."
Reklamen för brygden är genomtänkt och har ett syfte som för många går förlorat i samtidens omkörningsfil.
Väl mött i den norrländska svampskogen!
Och kom ihåg, världen är full av träskor, det gör inget om du försnillar en eller annan....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag blir nog aldrig något proffs på svampplockning jag, är för rädd att gå vilse... Men man kanske kan låna någon bloggares "lavin-pinne", bara ut-i-fall-att jag skulle få för mig att förirra mig i skogen.

2010-02-26 @ 18:28:12
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Du får med dig både "lavin-pinnen" och tillhörande bloggare!

2010-02-26 @ 20:18:39
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0