Dju-ren

De finns. De står mitt på vägen. För att de kan.






Kommentarer
Postat av: Anna

vilka ståtliga djur!!!

2010-01-28 @ 20:56:24
Postat av: EvaPeva N.

Gud så fiina bilder, inte bara på renarna utan överhuvudtaget. Du skriver som en "Gud" också.

Vill aldrig lämna denna sida, bara läsa, se på bilder och njuta.

Men.....dår blir min chef och mina arb.kamrater inte glada. Jag får bra betalt och gör inget. Så berätta inte att jag sitter och njuter. Det får bli vår hemlis.

Kramizar E.N.

2010-01-29 @ 16:00:10
Postat av: Emma

Jag minns att renar kan dyka upp där man minst anar det, som gråa, knubbiga rådjur med konstiga horn och busig uppsyn! :-)

2010-02-04 @ 16:01:06

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0