Pannkaks-ekvation

Kollega L påstår att han inte tidigare köpt pannkakor på den intill arbetet belägna restaurangen. Kollega L2 och kollega K hävdar att han gjort precis det. Kollega L förnekar envist påståendet.
Kollega E utbrister att det borde kollega L veta bäst själv! Kollega L2 kommer på att han kan ha blandat ihop begreppen då kollega L faktiskt inhandlat raggmunkar vid ett par tidigare tillfällen.
Förvirringen är nu total... Matematiken haltar betänkligt....

L - (L2+K) + E = mental härdsmälta....

 


Kommentarer
Postat av: Morrhoppan

Jag hatar matte!

2010-01-15 @ 14:25:35
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Jag också....

2010-01-15 @ 15:15:49
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/
Postat av: M

Jag älskar mental härdsmälta

2010-01-16 @ 13:09:11

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0