En Pyrrhusseger....kollega vs. "kopieringshelvetesmaskin..."

Andra försöket, andra misslyckandet...

Upp och ner, A4, A3, baklänges, blandat enkelt- och dubbelsidigt, och mitt i allt...
en blank sida... (som förvisso kan vara bra att ha för egna anteckningar..),
ihophäftat, spegelvänt...

Jag är stum av beundran, över hur man kan lyckas med konststycket ,
att sammanfoga allt detta i samma häfte!!!

Det kom ut något från maskinen i alla fall...en dyrköpt seger som Pyrrhus utan att blinka hade
skrivit under på...

Men, slaget har goda utsikter att gå förlorat....


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, det var minsann en kamp det där.

Tack tack för att du pushade på att jag skulle till farbror doktorn. Känns lite bättre idag när jag knarkat lite piller. :) Hoppas resten av jobbdagen blir hyfsat lugn och att helgen blir härlig. :)

2010-07-09 @ 13:05:56
Postat av: Erica

fanns inget att kompromissa med, doktorn eller den norrländska vreden... glad att du känner dig bättre! vi ses på måndag, ha en fin helg!

2010-07-09 @ 20:12:57
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/
Postat av: Ågren

Hos mig säger den att originaldokument redan finns när jag lägger i mina papper och vägrar sen envist att kopiera åt mig. Har hotat med att kasta ut den men jag tror den genomskådat mín bluff...

2010-07-12 @ 19:48:45

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0