Hjälm-fredag (trodde jag...)

När sommaren överfaller arbetsplatsen och de lyckligt lottade går på semester...ställs man inför en del nya arbetsuppgifter.
I ordinarie postöppnares frånvaro stämplar jag inkommande post för allt vad tygen håller.
När så en fakturahög höjdmässigt illustrerar en lappländsk fjälltopp infinner sig lätt en apatisk och monoton inställning till stämplandet.

Blicken fastnade på väggen intill bordet och där...hänger ett antal tjänste-cykelhjälmar...
Jag har nu tagit postöppnandet till en ny nivå, jag har utvecklat det till en extremsport!

Hell yeah!
Hjälm på!

Så råkade en oroväckande uppfinningsrik sommarjobbare smida planer för mig....

Denna kokande fredag, byttes hjälmen ut mot...en två meter lång tomteluva...

Mer att säga om detta....lär jag ha på måndag....

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha! Jag är full av bra idéer ;D

Längtar redan till måndag. :P

2010-07-16 @ 11:10:31
Postat av: Malin

Hahaha, du är ju bara för härlig!! Ska med glädje och förundran följa ditt bloggande hela min SEMESTER =). Kram

2010-07-16 @ 11:51:34
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Hoppas du får en alldeles underbar SEMESTER min vän! Jag ser det som min plikt att blogga och förgylla din lediga tillvaro. Du skulle sakna mig på tok för mycket annars...

Kram på dig!

2010-07-16 @ 13:22:39
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0