Semestertradition

Jag är den som sagt "trevlig semester" till de flesta av mina kollegor...
Jag är även den som säger "välkommen tillbaka" till samma kollegor...

Min ekonomiskt oförsvarsbara semester känns ljusår bort, men tillvaron livas upp varje dag när det är dags att öppna företagets post!

Det är ju en syssla jag har i tre veckor till, och kreationerna jag bär under postöppnarstunderna är en färgglad och underhållande upplevelse, som får mig att glatt glömma hur jävla långt det är till mina lediga dagar.

Det har liksom utvecklat sig till en daglig tradition som upphör när ordinarie personal återkommer från ledighet.

Men, vi rockar på i tre spontana veckor till!


Kommentarer

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0