De är mina favoritmänniskor!

Jag älskar dem!

De är så glada, de sprudlar av positiv energi och de delar hjärtligt med sig av den!
De har ren glädje i sina röster, de skrattar med genuin lycka och tonerna från deras inre harmoni susar i sommarträdens majestätiska lövverk...

De fördriver sina lyckliga dagar på stranden eller i poolen, de läser alla underbara böcker de staplat under arbetsveckornas tidsbrist.

De upplyser mig flera gånger dagligen, om hur underbart det är, att ha semester...

Ta er i häcken!!!!

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Jamän en vacker dag får du också uppleva semesterns ljuvlighet ;-). Tänk vad du har att se fram emot!!! Soliga kramar till dig i ditt "lilla" arkiv =)

2010-07-02 @ 10:06:17

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0