Hur vet man att det är en elefant i trädet?

Man ser fotspåren på stammen...


Kommentarer
Postat av: Gun

Gemensamt intresse för trädstammar??.... funderar ejmerapåvarfördessastabilavidunderligatingdykeruppochduharsåmångafinabilderochtexterochjagharinteglömtwiskeynpåbalkongenmeddigochAnna....! phu..

Idag börjar vårt nya kök sättas in och man slipper kanske om någon vecka attlaga köttfärssås bland datorer, kläder, tvättmaskin o dyl. Fast rätt så praktiskt upplagt ändå och när någon frågar efter socker till jordgubbarna eller rengöringsmedel till utspild mat säger jag titta i skafferilå

dan eller rengöringspåsen (jag är en baglady) - allt har sin plats... känns som när vi hade husvagn...(har en historia om gardiner till förtältet som är alldeles sann - jag imbicilla varelse hittade en massa gadriner i vår första beg husvagn som någon tant sytt - ej så vackra nylongardiner med löv el barr på - och jag tänkte undrar vad hon har en sådan massa gardiner till... -tanken att de skulle sitta i förtältet slog mig inte ens... så när dottern och hennes kompisar behövde trollsvansar i skolan till en pjäs så tänkte jag dessa är smidiga att fläta också gummiband runt midjan så får alla likadaga svansar. Sagt och gjort så kom de till användning! När vi senare kom på premiärtur till campingen i Torekov med det vana husvagnsfolket och alla hjälpte alla undrade de var jag hade gadinerna till förtältet... ja detta blev en sann visa hela den sommaren....

Nu har vi precis flyttat tillbaka efter en veckas vistelse i långtbortistanien över gatan och Signekatten är glad och tacksam och är inte längre så vilse i pannkakan utan knorrar på min kudde som vi systerligt delar på varja natt.

Hörs och ha det o du vet var jag finns!

Kram

2010-07-06 @ 09:59:40

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0