Luftigt...

Spartanskt räcker inte till för att på ett adekvat sätt beskriva mitt boende nu...
Det är så att säga väldigt luftigt inrett här...
Kartongerna är prydligt stapalade och de upptar ett helt rum.
Möbler är nedmonterade och jag bor i en bäddsoffa.

Jag är inte utrustad att ordna bjudningar med måldtider, ty mitt kök är tomt, totalt tomt.
Gardninernas frånvaro skapar ett eko när ord uttalas utanför min hjärna och atomsfären är inte det minsta hemtrevlig.

Men snart....flyttar jag.

Hem.

Till oss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Luftigt,, din svärmors sätt att vara diplomatisk,,hahah....

man kan ha luftigt mellan tänderna eller mellan hårstråna,, fast då föredrar jag att ha luftigt utan gardiner!!!

2010-03-20 @ 15:08:32
Postat av: anette

Förstår att du är på väg.. önskar dig all lycka down there. Saknar dina SMS ;)

2010-03-21 @ 18:38:47
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Jag har märkt, att om inte jag skickar sms, så gör du inte det heller. Envägskommunikation är rätt enformigt...

2010-03-21 @ 18:45:01
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0