Moment 22

Om det är mycket på jobbet, krävande och mentalt påfrestande, kan det vara en guldkantad befrielse att få åka hem till lugnets nydammade vrå.
Om det är jobbigt hemma, kan det kännas behagligt att åka till jobbet för en stunds betald utandning. 

Men...jag håller som bäst på att utveckla en kartongskräck...
Jag är omgiven av kartonger i varierande storlekar på jobbet, jag har ett hem som allt mer ockuperas av flyttkartonger....

Jag känner en smygande fobi med lätt paranoida drag.
Symtomen är svettningar, en krullande känsla längs ryggraden, ett allt grövre förråd av svordomar
samt mano-aggressiva tankar gällande de fyrkantiga objekten....


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,,,jag skickae dig en hög med runda kartonger innehållande liknande ord....

2010-03-17 @ 10:09:33
Postat av: Karin

Kan det klassas som arbetsskada månne?

2010-03-17 @ 10:55:48

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0