Morgonbikt från en mano-aggressiv

Vid morgonfikat fick jag en fullständig redogörelse för en brottningsmatch med gladpack.
Detta lömska material som hade ett stadigt grepp om kollegans smörgås, råkade ut för en halvnelson och därefter knölades det ihop till en boll av smärta och frustration.

En kampsport med ytterst få utövare...

Sen kom ytterligare bekännelser...
Det är inte ovanligt med utbrott på dammsugare, kakdegar och annat som inte samarbetar villkorslöst...

Happy-pack, jo jävlar...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Déjà vu var vad jag fick :-)

2010-11-30 @ 09:14:12
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Ja du, jag tycks omge mig med människor som fullständigt saknar tålamod med döda ting...Saknar dig!

2010-11-30 @ 09:19:06
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogg.se/

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Hur kan jag nå dig?


URL/Bloggadress:


Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0